Noul Ford Focus ST o bijuterie suparata

Potrivit comunicatului oficial emis de Ford, noua unitate cu patru cilindri este deopotriva mai puternica si mai economica decat vechiul motor cu cinci cilindri de provenienta Volvo, instalat pe vechea generatie.

Mai mult decat atat, noul propulsor ofera un sunet greu de egalat in segment.

“Clientii, si nu numai, au iubit sunetul vechiului Ford ST. Acustica unui motor cu cinci cilindri este complet diferita de cea a unei unitati cu patru cilindri. Cu toate acestea, Beethoven si Mozart, desi au compus arii diferite, muzica lor a sunat la fel de bine. Suntem de parere ca noul motor de pe ST va incanta publicul la fel de mult ca predecesorul sau”, sustine Jost Capito, directorul diviziei de vehicule de performanta Ford.

Inginerii Ford au modificat intens suspenisa si franele lui ST, oferind in acelasi timp o versiune imbunatatita a sistemelor Ford Torque Steering Compensation si ESP, acesta din urma disponibil cu trei moduri diferite de operare.

La nivel exterior, noul ST a primit o grila noua, un pachet aerodinamic distinct cu un spoiler fata nou, praguri laterale, eleron pentru acoperis si deflector, precum si un set de scaune Recaro la interior. Exteriorul este completat de un set de jante de 18 inch.

La un an dupa ce a fost introdus in versiune concept, noul Ford Focus ST debuteaza cu o seara inainte de deschiderea oficiala a Salonului de la Frankfurt. Desi hatchback-ul sportiv nu era o surpriza pentru nimeni, varianta Station Wagon cu acelasi indicativ ST a surprins pe toata lumea.
Focus ST.

Modelul vine cu 250 de cai puteresi 360 Nm, dar si cu o varianta break, la fel de potenta.


Articole recente:

Articole similare:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *